Webbplatsens överlägg

[gåttlan]

Båten var försenad i måndags. Så vi fick sitta i bilen utanför 1,5 timma innan vi fick köra på. Det var inte muntert i bilen då med en peppad 5 åring.

Väl på båten så tycker jag resan gick ganska fort. Trots att vi blev försenade en halvtimma.

Vi åkte direkt till Kneippbyn och checkade in oss i stugan. Klockan var så pass mycket att vi gick och käkade och sen tillbaka för att sova.

Väldigt trevligt när frukosten är uppdukad när man vaknar. Så vi tog för oss i restaurangen och efter det fick Oliwer leka av sig en stund.

Sen packade vi in oss i bilen och åkte in mot Visby. Strosade längs de vackra små gatorna. Shoppade lite. Besökte givetvis Espresso House, hehe, och tog en fika på deras awesomiga uteservering.

Efter att ha ”gjort” Visby så åkte vi mot Tofta strand för sol och bad ☀️.

Efter en lång händelserik dag så gick vi och la oss hyfsat tidigt. Kvällen fick avslutas med en film. Marauders.

Idag vaknade Oliwer tidigt.. Redan vid sex. Så nu ligger vi här i sängen och ska snart gå och käka av den där goda frukostbuffén!

Idag går båten hemåt igen.